Jak to działa?

Krok 1

Robiąc zakupy w sklepie, wybierasz PayPo jako metodę płatności.

Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, podajesz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie.

Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.

 

 

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”, w ciągu 30 dni spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych kosztów.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

 

Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl. Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach.