Jak to działa?
Krok 1
Robiąc zakupy w sklepie, wybierasz PayPo jako metodę płatności.
Krok 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, podajesz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie.
Krok 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”, w ciągu 30 dni spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych kosztów.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.