ZWROTY
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
UWAGA! PRODUKTY WYPRZEDAŻOWE – PROMOCYJNE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI! PROSZĘ PRZEMYŚLEĆ ZAKUP PRZED JEGO ZREALIZOWANIEM!
W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem + PARAGON należy odesłać na poniższy adres:
MODNA ODZIEŻ PLUS SIZE
Opcja – tylko kurierem na adres
Płock ul. PADLEWSKIEGO 11 lokal 1
09-402 Płock
telefon 517 480 703
mail : modnaplussize.kontakt@wp.pl
z uwagi iż listonosze nie zostawiają awizo i przesyłka wraca do nadawcy.
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu
Darmowa wysyłka jest dostępna od kwoty 299zł – jeśli zwracany towar będzie wynosił mniej niż ustalona kwota darmowej wysyłki ( a została ona zaznczona przy zamówieniu ) koszt zwrotu zostaje odjęty od zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga emailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
MODNA ODZIEŻ PLUS SIZE
Opcja – tylko kurierem na adres Płock ul. PADLEWSKIEGO 11 lokal 1
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.